Naujo vartotojo registracija

Registruodamiesi Jūs patvirtinate, kad sutinkate su Taisyklėmis

1. PREKIŲ PASIRINKIMAS.

1.1 Prekes išsirinkite mūsų prekių kataloge. Norėdami pirkti pasirinktą prekę, pirmiausiai įsidėkite ją į pirkinių krepšelį t.y. spauskite mygtuką "Pirkti”. Surinkę į prekių krepšelį visas norimas prekes ir nusprendę pirkti, spauskite mygtuką "Pirkti". Tuomet užsiregistruokite (užpildykite siūlomą registracijos formą), jei perkate pirmą kartą. Arba suveskite reikalingus rekvizitus, jei esate registruotas lankytojas.

1.2 Padarę užsakymą bet norėdami jį atšaukti, ar prekę pakeisti, kreipkitės info@artmanija.lt
2. PIRKINIO APMOKĖJIMAS.

Apmokėjimas banko pavedimu.

Apmokėti už prekes galite banko pavedimu. Užsakę prekes, ekrane pamatysite išankstinio mokėjimo sąskaitą. Galite atsispausdinti sąskaitą, ją taip pat gausite ir elektroniniu paštu. Gavę Jūsų užsakymo apmokėjimą, išsiųsime prekes nurodytu prekių gavimo adresu. Užsakymas pradedamas vykdyti iškart, kai pinigai patenka į mūsų sąskaitą. Užsakymo pristatymo trukmė pailgėja tiek laiko, per kiek mes gauname banko pavedimą. Atsiskaitymas galimas tiktai litais. Jei neapmokėsite už užsakymą per 1 savaitę, mes jį anuliuosime be perspėjimo.

Mokėjimo rekvizitai:


UAB ARTmanija
Įm. kodas 300648046
PVM LT100002922618
Vytauto 30, Klaipeda


DNB bankas

a/sLT754010042301410071


AB SEB Vilniaus bankas
a/s LT317044060006890420


3. PREKIŲ PRISTATYMAS.

3.1. Pristatymo terminai.

Visos prekės siunčiamos iš Klaipėdos. Užsakytos ir apmokėtos prekės siunčiamos žemiau nurodytomis sąlygomis:

Prekes galima siųsti dviem būdais. Arba per Lietuvos paštą (pigiau), arba Kurjeriu (brangiau).

Jei pasirinksite paštą:

- Lietuvoje: 5-7 darbo dienos nuo pinigų įskaitymo į mūsų sąskaitą dienos, jei pasirinkote apmokėjimą banko pavedimu (plačiau apie apmokėjimo būdus žr. PIRKINIO APMOKĖJIMAS). Prieš dieną el. pašto žinute Jus informuosime apie kitą dieną vykdomą užsakymo išsiuntimą. Pristato siuntinius Lietuvos paštas. Taigi, mes negalime įtakoti ir kontroliuoti jo darbo, dėl to neatsakome, jei siuntinys dėl jų kaltės bus pristatytas pavėluotai. Jei negausite savo siuntinio dviejų savaičių bėgyje, būtinai susisiekite su mumis ir mes padarysime viską, kad jūsų siuntinys būtų surastas.

- Užsienyje: nuo 4 iki 14 darbo dienų oro paštu (priklauso nuo gavėjo šalies).

Pristatymas pradedamas vykdyti iškart, kai pinigai patenka į mūsų sąskaitą. Užsakymo pristatymo trukmė pailgėja tiek laiko, per kiek mes gauname banko pavedimą. Jei turite klausimų dėl pristatymo, rašykite el.paštu info@artmanija.com . Užsakymai vykdomi tik darbo dienomis 10.00 - 19.00 val.

3.2. Informavimas apie Jūsų užsakymo vykdymą:

- Jums atsiųsime žinutę elektroniniu paštu, kad Jūsų užsakymas yra gautas.
- Jums atsiųsime žinutę elektroniniu paštu, kad Jūsų užsakymas yra patvirtintas.

Užsakymus išsiunčiame po pinigų gavimo į sąskaitą, tą pačią dieną arba sekančią. Dėl didelio užsakymų srauto jokiomis žinutėmis apie tai neimformuojame.

3.3. Prekių įteikimas.

Užsakymai Lietuvoje pristatomi 9.00 - 17.00 val. tik darbo dienomis.
Jeigu pristatymo laiku Jūs pats(-i) negalėsite priimti siuntinio, būtinai pasirūpinkite, kad kas nors vietoj Jūsų tai galėtų padaryti. Paštininkas gali palikti informacinį lapelį, kad siuntą pasiimtumėte pašte.

Pristatome namų ir darbovietės adresu, tik, pastaruoju atveju, neužmirškite nurodyti darbovietės pavadinimo/ kabineto nr.

Jei pateikiamas namų adresas yra daugiabutyje su koduotomis laiptinės durimis, gavėjo adreso lauke būtinai įrašykite laiptinės durų kodą (pvz. Lietuvos pr. 11-22, durų kodas 000).

3.4. Pristatymo kaina

Pristatymo kainos Lietuvoje.

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Perkant prekių už:15Lt – 5 Lt (Lietuvos paštas) arba 12,50Lt – (kurjerių paslaugos)
50Lt – 7.49Lt (Lietuvos paštas) arba 12,50Lt – (kurjerių paslaugos)
158.99Lt- 12,50Lt (kurjerių paslaugos)
159Lt - PRISTATYMAS NEMOKAMAS!


--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

Pristatymas į užsienį. Visus užsakymus į užsienio šalis pristato Lietuvos paštas. Pašto pristatymo sąlygos kiekvienoje šalyje kiek skiriasi. Paprastai gavėjas vietinio pašto pranešimu informuojamas apie gautą siuntą jo vardu, nurodant pašto skyriaus ar paskirstymo punkto adresą, kuriuo turi atvykti atsiimti siuntą (užsakymą).

Norėdami sužinoti tikslią pristatymo kainą, paprasčiausiai pasirinkite prekę ir įdėkite į prekių krepšelį. Prieš galutinį užsakymo patvirtinimą, Jums bus pateikta pasirinkimui pristatymo kaina. Jeigu Jums reikia daugiau informacijos apie pristatymą ir pristatymo kainą rašykite el.paštu info@artmanija.com


3.5. Grąžinamos siuntos

Kartais išsiųstos prekės gali būti grąžintos atgal. Tokiu atveju mes informuojame gavėją ir grąžiname Jums pinigus už prekes. Deja, mes negalime pakartotinai išsiųsti grąžintų siuntų, todėl Jums reikėtų mūsų svetainėje prekes užsisakyti iš naujo.

Kodėl mano pirkiniai buvo nepristatyti?

Jūsų siunta gali būti nepristatyta dėl šių priežasčių:

Blogai nurodytas pristatymo adresas. Jeigu nurodytas adresas yra neteisingas ar nebegaliojantis, paprastai paštas grąžina siuntinį mums. Prašome atidžiai patikrinti įrašomą adresą, kai perkate mūsų elektroninėje parduotuvėje.

Bandymai pristatyti. Daugelis siuntų gabenimo bendrovių, nepavykus siuntinio pristatyti iš pirmojo karto, tai pakartoja dar 2 kartus (viso 3 bandymai). Įteikiant siuntinį, kurjeris visada prašo pasirašyti. Tuo atveju, jei kyla sunkumų gauti parašą arba nepavyksta įteikti siuntinio po trečiojo bandymo, siuntinys su Jūsų prekėmis bus grąžinamas mums arba paliekamas Jums artimiausiame pašto skyriuje.

Siuntinio stebėjimas

Jeigu dėl objektyvių priežasčių abejojate, ar prekės pagal Jūsų užsakymą yra išsiųstos, prašome kuo skubiau susisiekti su mumis. Taip pat prašome su mumis susisiekti, jei užsakytų prekių negavote per nurodytą terminą.

4. PREKIŲ GRĄŽINIMAS.

Gavę siuntinį, būtinai patikrinkite, ar jis nepažeistas. Jei dėl kokių nors priežasčių esate nepatenkintas pirkiniu, prašome susisiekti su mumis ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po siuntos gavimo. Prašome atkreipti dėmesį: Jūsų grąžinamos prekės turi būti originaliame įpakavime. Pristatymo kaštai nėra padengiami. Jeigu prekė buvo pristatyta pažeista, taip pat prašome nedelsiant susisiekti su mumis ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po siuntos gavimo.

Jeigu norite grąžinti prekę, prašome susisiekti su mumis ir nurodyti šią informaciją:

a) užsakymo numerį ir datą;

b) pilną prekės pavadinimą ir kodą;

c) grąžinimo priežastį (prekė pažeista, defektas ir kt.).

5. PRIVATUMAS.

Mes ypač vertiname savo klientų privatumą ir saugumą. Privačia informacija mes laikome bet kokią informaciją, kurią klientai pateikia registracijos formoje, elektroninių laiškų turinį su užklausomis ir kt. Gautą informaciją mes naudojame tokio pobūdžio veiklai: atsakyti į Jūsų užklausas, pritaikyti elektroninės parduotuvę Jūsų poreikiams, vystyti paslaugas ir komunikaciją su Jumis. Norėdami suteikti Jums aukštesnės kokybės paslaugas, mes siunčiame pranešimus su informacija apie prekių užsakymą bei išsiuntimą ir klientui sutikus, informacinio ir reklaminio pobūdžio pranešimus.

Privati informacija gali būti atskleista tik tais atvejais, kai to reikalaus LR teisės aktai ir/arba reikės apginti UAB "ARTmanija" teises ir nuosavybę. Visa informacija apie mūsų registruotus lankytojus ir pirkėjus jokiais atvejais neperduodama tretiesiems asmenims ir yra visiškai konfidenciali. Saugumo sumetimais ir norint užtikrinti Jūsų privatumą, baigę naršymą mūsų tinklalapyje atsijunkite nuo sistemos (jei esate registruotas vartotojas ir buvote prisijungęs) ir uždarykite interneto naršyklės langą. Jeigu turite papildomų klausimų apie saugumą ir privatumą, rašykite mums el.paštu info@artmanija.com
ir mes pasistengsime Jums atsakyti.
Kurjeris:
Siuntos šalies teritorijoje pristatomos sekančią darbo dieną**.
** Nurodytas standartinis siuntų pristatymo laikas, per kurį pristatoma daugiau kaip 99% siuntų.
Užsakymai priimami ir siuntos paimamos tik darbo dienomis. Jei užsakymą pateiksite poilsio dieną, jis bus vykdomas taip, lyg būtų pateiktas sekančios darbo dienos rytą.
Pastebejęs Siuntos ar vienos iš Pakuočių pažeidimą, Gavėjas privalo tai atžymėti Važtaraštyje, bei surašyti laisvos formos Siuntos pažeidimo aktą. Gavėjui pasirašius Važtarašti be pastabu, laikoma, kad Siunta priduota tvarkinga ir kurjeris neprisiima jokiu įsipareigojimų dėl Siuntos ar jos dalies
sugadinimo ar praradimo, kuris buvo pastebėtas vėliau.

Po kiekvieno mėginimo pristatyti siuntą Gavėjo adresu paliekamas pranešimas.
Pasistenkite nurodyti tokį adresą, kuriuo tikrai kažkas galės priimti Jūsų siuntą.

Ačiū, kad perkate pas mus
 

Registruotis